5 دلیل مردم رسیدن به سطح موفقیتی که آنها می خواهند نیست
نوشته شده توسط : reza

 

داشتن آرزوهای بالا آسان است ...

 

تحقق آن رویاها و اهداف بسیار کمتر آسان است.

 

واقعیت این است که بسیاری از ما بیشترین تلاش را با تکرار دلهره آور روزانه و روزانه انجام می دهیم که بیشترین نتیجه را می دهد و تفاوت بین موفقیت و شکست را رقم می زند.

 

ارزش این کار را برای حفر کردن عمیق و فهمیدن اینکه چه چیزی شما را از رسیدن به سطح بعدی موفقیت باز می دارد ، می گذرانید ، زیرا به محض این که چیزی را که شما را عقب نگه می دارد نام برد ، شانس دارید که از آن فراتر بروید و حرکت کنید.

 

در سالها تجربه من در زمینه راهنمایی و هدایت دیگران به سمت اهداف خود ، من دیده ام که این 5 عادت خود تخریبی دوباره و دوباره تکرار می شوند.

 

1. سرزنش دیگران

همچنین به عنوان: ساختن بهانه ها شناخته می شود.

 

قبل از اینکه بتوانید مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و به سمت اهداف خود حرکت کنید ، باید در حال حاضر مالکیت خود را بر عهده بگیرید.

 

و گرچه ده ها عامل در هر جنبه ای از زندگی شما در حال حاضر دخیل هستند ، این امر به این نتیجه می رسد: شما آژانس دارید که امور را تغییر دهید و هیچ کس نمی تواند شما را از موفقیت شخصی خود باز دارد.

 

اکنون زمان آن است که سرزنش کردن رئیس خود ، همسرتان یا شوخی که شما را در ترافیک قطع می کند ، متوقف شود و شروع به یافتن راه هایی برای کار با ابزارهایی که اکنون برای پیشرفت به جلو دارید ، کنید.

 

2. غفلت از سلامت شما

ممکن است به نظر برسد با اهداف شغلی ، مالی و توسعه شخصی شما بی ارتباط باشد. اما غفلت از سلامتی شما تأثیر عمیقی بر هر حوزه زندگی شما دارد.

 

اگر با کالری و قهوه خالی خالی هستید ، تصمیم نمی گیرید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید. شما تصمیم می گیرید بر اساس نسخه خسته و کم تحرک از خودتان تصمیم بگیرید.

 

با مسئولیت سلامتی ، سوختن روزهای خود با تغذیه ، و به طور مداوم خواب کافی ، خود را برای موفقیت آماده کنید.

 

اکنون با ایجاد عادات سالم و سازگار ، کوچک را شروع کنید.

 

3. ماندن در منطقه راحتی شما

منطقه راحتی شما راحت است. وقتی مستقر شوید و متوجه شوید هیچ چیز شما را مجبور به حرکت نمی کند ، ماندن در منطقه راحتی خود ، تزئین آن ، پاهای خود را بالا می برد و روزی آن را صدا می کند.

 

این کار را نکنید.

 

رویاها و اهداف شما اتفاق نمی افتد ، مگر اینکه در جای خود بایستید و به مکان های ناشناخته بروید ، جایی که ممکن است احمق به نظر برسید ، با موقعیت های ناخوشایند روبرو شوید یا شرایط غیر منتظره ای به چالش کشیدن را در انتظار پیدا کنید.

 

بیاموزید که چگونه در اینجا شجاعت خروج از منطقه راحتی خود را پیدا کنید.

 

4. هرگز یادگیری نیست

افرادی که دائماً کنجکاو هستند و دائما در حال یادگیری هستند ، کسانی هستند که برآورده ترین و موفق ترین آنها هستند.

 

هنگامی که به طور گسترده می خوانید ، عمیق تر به قسمت زمینه خود یا هر موضوعی که مورد علاقه شماست و به اهداف و برنامه های خود وصل می شوید ، نگاه خود را به موضوعی گسترش می دهید که در واقع می تواند شما را به آنجا که می خواهید بروید.

 

دوم اینکه احساس می کنید به اندازه کافی یاد گرفته اید ، دوم شروع به حفر قبر خود می کنید. دانش آموز مادام العمر باشید. یادگیری را بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خود قرار دهید. مغز شما به خاطر آن متشکرم.

 

5- تعیین اهداف نیست

این یک نقشه نقشه راه مبهم است که می خواهید در آن در پنج یا ده سال باشد. این یک چیز دیگر به طور کامل نوشتن اهداف خاص ، قابل اندازه گیری و عملی است که می توانید همین حالا شروع به کار کنید.




:: برچسب‌ها: موفقیت,رشد فردی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: